500 מהנדסים לא טועים: איך לדייק את פייפליין הגיוס


מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

מה בין מיתוג מעסיק לשיווק גיוסי? בשנה האחרונה היה משמח לראות יותר ויותר משרות שנפתחו לתפקידי מנהלי מיתוג מעסיק כשהטריגר העיקרי לכך היה הגידול במספר המשרות הפתוחות בארגון. משהו השתנה בדרך בה מגייסים היום בשוק ומיתוג מעסיק היה נראה הפתרון לכך. אך האם בפועל אנו בונים אסטרטגיית מיתוג מעסיק ומתחילים להריץ אותה? או שבלי לשים לב אנו נשאבים לנישה של הגיוס ועושים את מה שנקרא "שיווק גיוסי"? בלייב הבא מורן תספר על החשיבה והפרקטיקה של מהלך שיווק גיוסי משנה פייפליין שהובילה. מ-0 התעניינות של מהנדסים מנוסים ל-500 לידים של טאלנטים פוטנציאליים למרכזי הפיתוח של אינטל ישראל. מורן תשתף בטיפים ובדרכי פעולה, כאלו שמתחילים מהמיינדסט הנכון ונגמרים בתוצאות בעלות ערך לכל ארגון בכל גודל. נדבר על הדומה והשונה בין מיתוג מעסיק לשיווק גיוסי, מה המקום של שיווק גיוסי בתפקידנו כמנהלי מיתוג מעסיק, כיצד מיתוג מעסיק הוא הבסיס לשיווק גיוסי מוצלח ואיך בפרקטיקה כל הדבר הזה יכול לעבוד יחד. מורן בן ישי מלח יועצת ארגונית ומנהלת משאבי אנוש, מאמנת להובלת תהליכי שינוי והגשמה, מנחת קבוצות ומאסטר NLP עם כ- 20 שנות ניסיון בעולם ההייטק. בוגרת MA בתוכנית ללימודי עבודה, אונ' ת"א. מתמחה בליווי והכשרת מנהלים, פיתוח קריירה, מחוברות עובדים, הובלת תהליכי שינוי וייעוץ, גיוון והכלה. ב5 שנים האחרונות ייסדה וניהלה את התחום וצוות השיווק הגיוסי באינטל ישראל והייתה אחת המנהלות הראשונות שעשו זאת בשוק הישראלי. השידור יועבר בקהילת מיתוג מעסיק ישראל ובזום. לינק לזום ישלח בסמוך למועד האירוע.


  • תאריך: 19/05/2021 11:00
  • מקום: אירוע מקוון