בלוג מעסיקים


- Employer Branding -

תוצאות סקר ארגונים בנושא עבודה מרחוק נותנות זום אין על השינויים שהתרחשו בעולם העבודה בעקבות משבר הקורונה בישראל.

במאמר זה אני מציעה 20 רעיונות לתוכן עמוד פייסבוק למיתוג מעסיק – תוכן אותו תוכלו לשתף לאורך השנה לטובת העלאת Awareness וחיבור העובדים שלכם לעשייה.

על מנת להוציא את המיטב מקבוצות מיקוד לטובת אבחון EVP ריכזתי עבורכם 12 שאלות שיסייעו לכם לעבור את התהליך בהצלחה.

ה- Employee Value Proposition, מהווה תשתית שעליה מנהלי מיתוג מעסיק בונים את התוכניות השנתיות שלהם. תהליך זה כרוך בזיהוי האלמנטים השונים המגיעים יחד כדי לשקף החוצה ופנימה למה הארגון הוא מקום טוב לעבוד בו.

אחד הדברים החשובים בתהליך מיתוג מעסיק הוא הגדרת EVP - employee value proposition אשר צריך לשקף את ערכי הארגון. כדי שזה יקרה אנחנו נדרשים לדייק אותו בהתאם לשינויים המתרחשים בארגון ומתוך הבנה שגם הציפיות של העובדים שלנו (פנימה) והטאלנטים (החוצה) משתנות כל הזמן. על אחת כמה וכמה בעיתות משבר.

יישום נכון של תהליך מיתוג מעסיק יוביל להקטנת עלויות גיוס, חיבור העובדים לעשייה הארגונית, ושיפור אחוז שימור העובדים. המדריך המצורף מסכם את התהליך ומדגיש את חשיבות ניהול מיתוג המעסיק בארגונים.

המהפכה הרביעית כבר כאן והיא מאתגרת במיוחד לאור כניסתם של רובוטים ובינה מלאכותית.

מועמדים סומכים על העובדים בארגון שלכם פי 3 (!) יותר מעל הארגון, שיספק מידע מהימן על חווית העבודה בארגון.

שילוב האשטאג שהוא טרנד חזק במשרה יגדיל את החשיפה למשרות באופן אורגני (ללא תשלום), בלינקדאין, פייסבוק ואינסטגרם.

הם רוצים להבין למה הארגון שלכם הוא מקום טוב לעבוד בו עבורם!