מה רוצים בני דור ה-Y וה- Z


11 Feb
11Feb

בני דור ה-Y וה- Z לא רוצים לדעת למה הארגון שלכם הוא מקום טוב לעבוד בו, הם רוצים להבין למה הארגון שלכם הוא מקום טוב לעבוד בו עבורם!
על מנת לתת מענה לצורך זה, עליכם לפעול באופן ממוקד ורלוונטי קהל יעד.

  • אפיינו את הפרסונה אותה תרצו לגייס. 
  • בידקו מהו ערוץ התוכן הרלוונטי באמצעותו תגיעו אליו. (פייסבוק, לינקדאין, GitHub וכו'.)
  • התאימו את התוכן לקהל היעד.
  • פשטו את תהליך הגשת המועמדות באמצעות שימוש בדפי נחיתה, טפסים מכוונים צאט בוט וכו'.

עבודה על פי מתודה זו תייצר מועמדים רלוונטיים יותר, תחסוך זמן עבודה יקר ותסייע למתג את הארגון כמקום שטוב לעבוד בו. 

בהצלחה 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.