20 רעיונות לתוכן עמוד פייסבוק - למיתוג מעסיק


21 Jul
21Jul

הילה זגורי כהן

עמוד פייסבוק בועט ונושם מהווה פלטפורמה מעולה להצגת ערכי החברה, העשייה, ולמשיכה וחיבור עובדים, בטח בימים שכולם מבלים את מרבית זמנם ברשתות החברתיות ומחפשים דרכים להתחבר.

במאמר זה אני מציעה 20 רעיונות לתוכן עמוד פייסבוק למיתוג מעסיק – תוכן אותו תוכלו לשתף לאורך השנה, שיסייע להעלאת Awareness וחיבור העובדים שלכם לעשייה:

1. עובד חדש - קבלו בברכה עובד חדש בארגון. הציגו את הגדרת תפקידו, צלמו את מקום הישיבה שלו מקושט עם מרצ'נדייז ושלט ברוכים הבאים. בהזדמנות זו תוכלו גם לספר שהחברה פעילה ומגייסת.

2. ימים מיוחדים בשנה - העלו תוכן סביב ימים מיוחדים העוסקים בנושאים חברתיים ומשפחתיים, לדוגמא: יום האישה, יום המשפחה, יום כדור הארץ, שבוע הגאווה, וכו' - אני ממליצה שתציגו איך ימים אלו קשורים לערכים ולמטרות של הארגון.

דוגמא לפוסט מקסים בנושא יום כדור הארץ מעמוד סודה סטרים קריירה: 

3. חגים - נצלו את החגים כדי לאחל לעובדים ולעוקבים אחר העמוד חג שמח, ממליצה לצרף תמונות מהתכנסויות משותפות של הרמת כוסית (אפילו בזום).

4. חדשות - שתפו בחדשות ועדכונים על הארגון, כתבה שפורסמה על הארגון, הישג שהחברה הגיעה אליו בשנה החולפת או בתקופה האחרונה.

5. ה WHY הארגוני שלכם - הסבירו למה אתם כחברה עושים את מה שאתם עושים? ואיך אתם עושים זאת.

6. ערכים המניעים את הארגון - פרטו מהם הערכים שלכם? כיצד הם באים לידי ביטוי בחיי היום יום של החברה והעובדים שלכם.

7. קידומים פנים ארגוניים - אחלו בהצלחה לעובד שקודם, זו גם הזדמנות נהדרת לספר שאתם ארגון שמאמין בקידומים פנימיים ושפיתוח קריירה עבור העובדים שלכם הם ערך עליון (בהנחה שזה נכון).

8. EVP - הציגו מהי הצעת הערך שלכם לעובדים בארגון. כיתבו פוסט המציג כל אחת מהצעות הערך שלכם לעובדים. 

9. Case study - שתפו מקרי בוחן הממחישים כיצד אתם עוזרים ללקוחות קצה שלכם.

10. חיי היום יום בארגון - תתפלאו לדעת שלפעמים, פחות זה יותר, לא חייבים לפרסם פוסטים ארוכים, אני ממליצה להיות אותנטיים ולשקף באמצעות תמונות סיטואציות מ"החיים בארגון". 

ראו דוגמה מפלאפון - קצר, קולע ומעביר את המסר: 

11. פוסטים של העובדים - בקשו מהעובדים שלכם לכתוב פוסטים המספרים למה לדעתם כדאי לעבוד בארגון, הקפידו לצרף תמונה שלהם ולא לשכוח להפיץ לשאר החברים בארגון.

12. פרגנו - העצימו עובד או מנהל שקיבל המלצה מלקוח.

13. מוצר חדש - הכנסתם מוצר חדש? תתחדשו. שתפו ברשת ואל תשכחו לציין מי הם האנשים שעומדים אחרי המוצר החדש.

14. אירועים - שתפו אירועים/ כנסים/ מפגשי זום, אשר השתתפתם בהם או שהחברה לקחה בהם חלק.

15. משרות - שתפו משרות פתוחות בארגון, אפשר לעשות זאת באמצעות פוסט משרה (אופציה שקיימת רק בעמודים עסקיים) או באמצעות פוסט שיספר את סיפור התפקיד.

16. מסרים מהמנכ"ל - במיוחד בקורונה טיים, זה מעיד על חיבור טוב ושיח "בגובה העיניים" בין ההנהלה לעובדים בארגון.

דוגמא נהדרת לשילוב כתבה עם מסרים מהמנכ"ל בעמוד lightricks:

17. תחרויות פנים ארגוניות – שקפו החוצה תחרויות המתקיימות בחברה וכמובן אל תשכחו לספר לעולם מי הוא הזוכה המאושר.

18. יום הולדת לארגון – הקפידו לציין כל שנה את יום ההולדת הארגוני, כמה שנים אתם קיימים וכמה גדלתם. 

19. התנדבות – שקפו פעילויות התנדבות בהם לקח הארגון חלק, ממליצה בחום להשתמש בתמונות אותנטיות של העובדים שלכם בעשייה.

20. דברים מיוחדים שקרו לעובדים שלכם – זה לא חייב להיות קשור בעבודה עצמה, זכיות בתחרויות ספורט, לידה, חתונה, העובד חוגג וותק X שנים. 

דוגמא מקסימה לפוסט כזה מעמוד eBay Israel - R&D Center:

זו ללא ספק משימה מאתגרת לייצר תוכן איכותי ולאורך זמן, אני מקווה שהרעיונות המוצעים כאן יסייעו לכם במשימה.

בהצלחה,

הילה

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.