חברות שיישמו אסטרטגיית מיתוג מעסיק מדווחות כי עלויות הגיוס ירדו בכ- 50%.
70% ממחפשי העבודה מציינים כי יהיו מוכנים להתפשר בשכר כדי לעבוד בחברה עם מוניטין טוב.
75% מהעובדים מציינים שיהיו מוכנים לעזוב את עבודתם כדי להתקבל לחברה עם מוניטין טוב יותר.
88% מבני דור ה "Millennials" מאמינים שחשוב לעבוד במקום בו התרבות הארגונית תואמת לצפיותיהם.
50% ממחפשי העבודה הנוכחיים מחפשים עבודה דרך הרשתות החברתיות.
העובדים הופכים לשגרירים של המותג שלך וכתוצאה מכך, כמות הפניות של מחפשי העבודה לארגון שלך עולה.