Touch Point- סיום עבודה


 Touch Point- סיום עבודה
לנהל את ה - Touch points גם ברגעי הפרידה!
על ארגונים לאמוד את חווית העובד לאורך כל ציר הזמן של העובד בארגון וחשוב לא פחות גם ברגעי פרידה. 
החוכמה היא ליצור מצב אולטימטיבי שבו לא רק בחיי השגרה, אלא גם בפרידות, עובדים יישארו שגרירים.
ארגונים צריכים לשאול עצמם כשהם מאחלים לעובד "בהצלחה בהמשך הדרך" האם הם נותנים לו כלים להצלחה? לדוגמא, האם העניקו לו שירותי ייעוץ קריירה במידה ופוטר עקב קיצוצים או אחרי הרבה שנים? האם הוא מבין כיצד להסדיר פנסיה ושאר ביטוחים? שירותי תיאום מס וכיו"ב. בסופו של דבר לעובדים שעוזבים יש השפעה על מיתוג המעסיק ועל התוצאות העסקיות שכן, אין מי שמחליף עבודה ולא רץ לספר... אפילו לחברים בפייס. לכן חשוב לשאול עם איזה חווית סיום עבודה נשלח אותו לספר לחברים? בתוך ומחוץ לארגון.

אני מזמינה אותך – ואת הצוות שלך – להרצאת כלים והעשרה בנושא תהליכי סיום העסקה והשפעתם על מיתוג המעסיק.

קצת עליי:

שמי הילה זגורי כהן.
מלווה ארגונים בתהליכי מיתוג מעסיק וחווית עובד, יועצת קריירה, מרצה, חוקרת את השינויים המתרחשים בעולם העבודה, בת דור ה – Y.
במשך שנים רבות ליוויתי מגוון רחב של מנהלות משאבי אנוש ומחפשי עבודה במסגרת עבודתי כמנהלת בכירה באתרי דרושים.
הניסיון שצברתי שם, סייע לי להבין לעומק את האתגרים איתם מתמודדים השחקנים בעולם העבודה.
בשנים האחרונות חקרתי את השינויים המתרחשים בעולם העבודה. סקרתי שיטות גיוס ושימור עובדים חדשות וטכנולוגיות מתקדמות וחכמות יותר וגיבשתי תפיסה רחבה, פרקטית ומיוחדת על עולם העבודה החדש.

למי מתאימה ההרצאה?

ההרצאה מתאימה למנהלים ומנהלות משאבי אנוש, מנכ"לים, מנהלות מיתוג מעסיק בארגונים.

אני מרצה בארגונים, ערבי העשרה, ערבי לימוד, ערבי מחלקה ובזום.

משך זמן ההרצאה: שעה.

להזמנת הרצאה 

כתבו עלינו>> Bizportal