מנטורינג – חניכה אישית לבניית תכנית מיתוג מעסיק והוצאתה לפועל image
תוכנית המנטורינג בנויה מ-8 מפגשים בהם אעביר לך את סט הכלים הנחוץ לבניית מותג מעסיק חי, בועט ועקבי.
אלווה אותך בכל צעד בדרך, כאשר המטרה הסופית היא לתת לך את "המפתחות" ובכך להבטיח שהעבודה על מיתוג המעסיק של הארגון תישא פרי ותביא לתוצאות הרצויות – הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

תוכן מפגשי המנטורינג:

2 מפגשים - גיבוש "הצעת הערך הייחודית לארגון" (EVP), באמצעות מתודולוגיית קבוצות המיקוד. נתחיל מבחירת העובדים המשתתפים התהליך, דרך שליחת הזימון, תזמון הראיונות והשולחנות העגולים, השאלות המנחות, עיבוד החומר הגולמי וזיקוק המסרים המובילים, אותם נטמיע בתוכנית העבודה השנתית.

4 מפגשים - גיבוש אסטרטגיית מיתוג מעסיק ייחודית, שתיתן מענה מדויק למטרות שהצבנו בתחילת התהליך.
מתוך האסטרטגיה נגבש את תכנית העבודה השנתית, ונלמד כיצד ניתן למדוד ולבקר את העבודה, באמצעים הזמינים לך ובאופן היעיל ביותר.

2 מפגשים - עיצוב זהות המותג: הכלים הדרושים לתפעול שוטף של מותג המעסיק. בחלק זה נעבור יחד על ספקים שונים, ממשקי עבודה, תבניות יעילות להעברת המסרים וכיצד להקציב את הזמן הנכון לכל רכיב בניהול מותג המעסיק, כך ששום דבר לא ייפול לך "בין הכיסאות".

מטרת החניכה היא להפוך אותך למוקד הידע והפונקציה המרכזית שאמונה על מיתוג המעסיק בארגון, ובמקביל ליצור הרגלי עבודה וכלים נכונים לשילוב תחום מיתוג המעסיק בשגרה שלך, מבלי לגרוע מיתר תחומי האחריות על שולחנך.

המפגשים משלבים זום ופגישות פרונטליות, בהתאם לנוחות ולצורך.

כאן מתחברים

לפירוט שירותים נוספים